BIBLIOTECA

dijous, 20 de febrer de 2014

UN MORT A LA RIERA


UN MORT A LA RIERA

Va ser després de les últimes pluges d'octubre, de la gota freda. Cada any és igual en el Baix Camp. Es posa a ploure i ploure tot el que no hi havia caigut en tot l'any. Les rieres es desborden, sorgeixen rierols on abans havia un camí sec, les carreteres asfaltades semblen rius. El dia després ofereix un paisatge fantasmal. Normalment la gent va a caçar cargols o aquell mateix dia o al següent. Jo era d'aquests. Caminava per la riera quan m'ho vaig trobar en un petit forat, no hi havia dubte, era un mort, i el primer que em va passar va ser que em vaig posar a vomitar. No sóc molt valent, la veritat. El següent que em vaig plantejar va ser una pregunta ...QUÈ FER?

1 comentari:

  1. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina

CONTINUA AQUESTA HISTÒRIA